Specjalistka/Specjalista ds. kadr i płac | Szczecin .

There is always a solution 

TIAS

Jesteśmy firmą doradczą, która specjalizuje się w usługach finansowych i prawnych dla klientów polskich i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego.

Nasze wyspecjalizowane departamenty: księgowy, prawny, podatkowy, a także kadry i płace kompleksowo oraz skutecznie odpowiadają na wszystkie potrzeby klientów, pomagając w bezpiecznym prowadzeniu i rozwijaniu biznesu.

Wiedza, globalne doświadczenie oraz międzynarodowy zespół ponad 120 ekspertów są największą siłą naszej Kancelarii. Oferujemy kompleksowe, a jednocześnie indywidualne podejście. Nasze know how, a także różne punkty widzenia wynikające z różnych kręgów kulturowych pozwalają nam patrzeć z wielu perspektyw, dzięki czemu potrafimy wypracować najlepsze rozwiązania i profesjonalnie zaopiekować się każdym zagadnieniem.

Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapraszamy do zapoznania się z filmem wizerunkowym na stronie Kancelarii TIAS

Zapraszamy również do śledzenia profilu społecznościowego Kancelarii – Linkedin

A jeśli interesuje Cię, co piszą o nas inni - zapoznaj się z naszym profilem na Gowork

            

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy specjalistów działu kadr i płac do stałej współpracy.

SPECJALISTKA / SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC

Lokalizacja: 

  • Szczecin

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • Naliczanie wynagrodzeń (nadgodziny, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop, umowy cywilnoprawne);
  • Zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS i PFRON;
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy;
  • Bieżący kontakt z klientem, również w j. angielskim.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w zakresie kadr i płac: min. 3 lata
  • Wykształcenia średniego, bądź wyższego;
  • Doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi i naliczaniem wynagrodzeń;
  • Bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • Biegłej znajomość obsługi komputera (MS Office);
  • Samodzielności, odpowiedzialności, komunikatywności;
  • Znajomości programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Wynagrodzenie stosowne do posiadanych kwalifikacji;
  • Umowę o pracę;
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji;
  • Bezpłatną opiekę fizjoterapeuty i psychologa;
  • Kafeterię szkoleń;
  • Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską);
  • Wstępne przeszkolenie do samodzielnej pracy;
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.

Wyślij CV