Specjalistka/Specjalista ds. kadr i płac | Szczecin .
There is always a solution TIAS Jesteśmy firmą doradczą, która specjalizuje się w usługach finansowych i prawnych dla klientów polskich i zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego. Nasze wyspecjalizowane departamenty: księgowy, prawny, podatkowy, a także kadry i płace kompleksowo oraz skutecznie odpowiadają na wszystkie potrzeby klientów, pomagając w bezpiecznym prowadzeniu i rozwijaniu biznesu. Wiedza, globalne doświadczenie oraz międzynarodowy zespół ponad 120 ekspertów są największą siłą naszej Kancelarii. Oferujemy kompleksowe, a jednocześnie indywidualne podejście. Nasze know how, a także różne punkty widzenia wynikające z różnych kręgów kulturowych pozwalają nam patrzeć z wielu perspektyw, dzięki czemu potrafimy wypracować najlepsze rozwiązania i profesjonalnie zaopiekować się każdym zagadnieniem. Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do zapoznania się z filmem wizerunkowym na stronie Kancelarii TIAS Zapraszamy również do śledzenia profilu społecznościowego Kancelarii – Linkedin A jeśli interesuje Cię, co piszą o nas inni - zapoznaj się z naszym profilem na Gowork
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy specjalistów działu kadr i płac do stałej współpracy.
SPECJALISTKA / SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC
Lokalizacja:
- Szczecin
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy;
- Naliczanie wynagrodzeń (nadgodziny, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop, umowy cywilnoprawne);
- Zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS i PFRON;
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy;
- Bieżący kontakt z klientem, również w j. angielskim.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w zakresie kadr i płac: min. 3 lata
- Wykształcenia średniego, bądź wyższego;
- Doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi i naliczaniem wynagrodzeń;
- Bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Biegłej znajomość obsługi komputera (MS Office);
- Samodzielności, odpowiedzialności, komunikatywności;
- Znajomości programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Wynagrodzenie stosowne do posiadanych kwalifikacji;
- Umowę o pracę;
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji;
- Bezpłatną opiekę fizjoterapeuty i psychologa;
- Kafeterię szkoleń;
- Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską);
- Wstępne przeszkolenie do samodzielnej pracy;
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.